Bose SoundLink Mobile II grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink Mobile II grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

douw63 22-09-2013

Helaas, ben al jarenlang bose-fan. De bose 301 - bijna museumstuk - hangt hier thuis nog aan de muur. Soundlink gekocht om een paar wat duurdere computerspeakers (logitech Z10) te vervangen. Geluidskwaliteit soundlink blijkt gewoon flink minder dan muziek (zowel pop als klassiek) beluisteren via de bedrade logitechspeakers. Ook eerder korte tijd een andere duurdere bluetoothspeaker in huis gehad (Libratone Zipp), ook teruggestuurd. Lijkt wel of bluetoothspeakers het geluid 'omvloersen', het wordt minder helder. Daarbij ook regelmatig kort de verbinding weg. Voorlopig houd ik het maar bij bedrade speakersetjes.

fritsflow 28-10-2013

Toch ook een heel ander concept dan duurdere, bedrade speakers..? Dit is zo goed mogelijk geluid voor onderweg. Daar zijn bedrade speakers niet echt geschikt voor.
Mijn stereo-set doet het ook beter dan deze Bose (ik heb 'm zelf ook) of welke ander wireless speaker dan ook. Appels met peren review is dit.

Wiggles 14-08-2013

Sinds een paar dagen in mijn bezit. Ik stond versteld van het warme en zuivere geluid; het apparaat is echt klein, maar kan een kamervullend geluid voortbrengen, behoorlijk hard bovendien.

Vormgeving prima in orde (subjectief natuurlijk). Het is allemaal erg minimalistisch en daar hou ik van. Daarnaast voelt het apparaat degelijk en solide aan.

LET OP: Mijn Galaxy S4 en de Bose SoundLink vinden elkaar binnen een seconde of 2. Echter iPhone 3S, iPhone 4S en iPad 3 is het me geen van allen gelukt contact te maken en dat is eerlijk gezegd vrij waardeloos. Zelfs na vele keren opnieuw zoeken, uit/aan zetten etc lukt het niet connectie te maken.

freddy21 23-06-2013

Geachte mensen.

Eindelijk naar jaren een goeie bluetooth / Wi-Fi Speaker . Ik als audiofiel weet waar ik over praat.
Vormgeving is goed / zeer goed het product is goed en solide afgewerkt.
Bose staat dan ook bekent om zijn geluidsweergave. Echt Amerikaans strak met veel bass.
Nou bij deze speaker krijgt u zeker geen spijt. !!
U kunt er een gewone doorsnee huiskamer met goed geluid mee vullen.
De Bass is strak de hogere tonen vind ik jammer genoeg iets te vlak.
Maar daar heb ik iets op gevonden !!
Over het algemeen gebruikt m,n deze bose met een smart Phone, laptop of ipad.
Je kunt bij je store ( Apple store of andere)
een equalizer downloaden . voor niks of voor een goeie iets betalen.
Als je deze nu even binnen haalt kun je je geluid naar jouw wens zetten.!!
Dit is zeker een wereld van verschil ik zelf heb de app EQu v2.1.1 van de app store gedownload (een ander kan natuurlijk ook )hier in zit standaard je muziek bibliotheek, en de tuneln internet radio.
Je kunt hier alles na je hand zetten zowel de Bass als trebble tonen.
Zeker een aanrader voor iedereen !!!! Je zult zien dat je geluid nog beter tot z,n recht komt.

audio F 08-01-2013

Na eerst altijd m'n SoundDock portable met me te hebben meegezeuld, kwam ik er al snel achter dat ondanks het geweldige geluid wat eruit komt, dit ding voor de reiziger toch niet zo portable is als het lijkt. De SoundDock staat nu in de huiskamer en is aangesloten op een Airport Express en zodoende is het elke dag in gebruik als speaker.Heb voor m'n reizen een Jambone Jambox aangeschaft, deze is enorm klein en daardoor makkelijk mee te nemen, echter er komt geen Bose geluid uit, en is niet bepaald kamervullend, ook het maximale volume valt wat tegen.

-Heb van de kerstvrouw een Dixons cadeaubon gekregen, dit was dan ook het laatste zetje wat ik nodig had om de Soundlink te kopen.Daar ik toch wel m'n twijfels had over de geluids kwaliteit van het steamen over Bluetooth heb ik in de winkel(Almere) eerst de SoundLink mobile beluisterd met de muziek welke op m'n GSM staat, dit klonk zeer goed, de winkel verlaten zonder de SoudDock, dat was geen optie meer.

Ondanks de kleine afmetingen van dit apparaat, gaat het geluid (bijna)niet tenkoste van de mobiliteit, echter er zijn voor de reiziger wel 2 kleine minpuntjes, het eerste is dat wanneer je de beschermflap dubbelvouwt zoals in de gebruiksaanwijzing, dan rust de box op een stuk zeer glad polyester en glijd bij een gladde ondergrond bij het minste of geringste aanraking weg, beter is het om de flap niet dubbel te vouwen zodat de speaker rust op de nogal stroeve binnenkant van de flap. Ook is het niet mogelijk om de SoundDock als wekker (clock-radio) te gebruiken omdat de speaker zichzelf na bepaalde tijd uitschakelt .

Verder is het belangrijk om te weten dat het luistergenot valt of staat met de opname kwaliteit van je (gecomprimeerde) muziek, zorg er dus voor dat je je muziek op een hoge bitrate ript. Eventuele equalizer instellingen moet je vanaf de muziekbron(GSM, ipad/Pod) deze zijn niet af te stellen op de SoundLink zelf.

Samet1990 31-12-2012

Afgelopen weken heb ik iphone5 aangeschaft en wou daarbij een dockingset maar jammer genoeg passen ze niet allemaal op de iphone5 dus toen stelde winkelier edn tussenstukke aan maar daarvan moest ik niks van hebben en toen stelde hij deze geweldige bose aparaat wat een geweldig product super geluid kan tege vochtige ruimtes zoals badkamer en zo compact super fijn ding. Zeker een aanradar!!! Met koppele 3 sec knop vasthoude nadat die gekoppelt os hoef je hem maar aan te zette en hij koppelt automatisch